Setmana del 15 al 19 de juny


Hola a tots i totes!

Com ja sabeu s'acosta l'acabament del curs...
Així que aquesta setmana serà l'última, però no menys important que la resta... farem un 
RECORREGUT PELS CONFIREPTES!
 Recordeu quin va ser el 1r repte?

US VAIG A CONTAR LA NOSTRA HISTÒRIA DE L'EDUCACIÓ FÍSICA EN UN TEMPS DE CONFINAMENT...

Tot va començar el mes d'abril, quan us vaig proposar el REPTE 1
Consistia en fer un entrenament funcional a casa on podia participar tota la família... Ens va servir per baixar una mica la mona de pasqua, oi? després de la Setmana Santa! jajajajajajajajaja

La propera setmana la Noemí i jo us vam proposar el REPTE 2. Aquest combinava dos aspectes importants la música i el ritme!I d'aquí van sortir uns videos moooolt xulos ja que moltes famílies es van animar a participar... Ens va encantar!


OMG!ara que recordo el REPTE 3, em vaig quedar impressionada amb el disseny dels vostres circuits. Vareu utilitzar tot tipus de objectes i exercicis de tota mena per poder entrenar i millorar les habilitats motrius bàsiques! I a més, alguns vau realitzar el circuit amb patinet, bicicleta, patins...


El REPTE 4 va estar genial! Aquest repte era de fer punteria i us tenieu que inventar un joc amb la seva normativa i crear el vostre material... Van sortir uns jocs ESPECTACULARS!

Al mes de maig, aprofitant que ja podieu sortir al carrer us vaig proposar el REPTE 5, aquest ens va permetre conèixer i practicar la disciplina del YOGA. A molts us va agradar i la seguiu practicant... Va ser una forma d'aprendre a relaxar-nos al mateix temps que feiem exercici. És molt completa aquesta disciplina, veritat?

Però poc durar la calma... Amb el REPTE 6 vam tornar a entrenar intensament amb el GAC (glutis, abdomen i cames). Aquesta modalitat gimnàstica es realitza al gimnàs i ens permet enfortir i tonificar el nostre cos! Va ser molt divertit gravar els videos per vosaltres...
Igual que al REPTE 7, vaig tenir que gravar més d'un cop cada prova JAJAJAJAJA Aquest repte va tenir moooolt èxit entre vosaltres...


I el mes de juny el vam començar amb el penúltim repte, el REPTE 8! Un repte en que que parlavem de la dansa, que ens va permetre aprendre passos bàsics de tota mena de balls diferets! A mi aquest em va encantar...
Per últim, i per acabar de treballar alguns dels aspectes més important a dintre de l'Educacció Física us vaig plantejar el REPTE 9 de coordinació i agilitat en les mans i en els peus!

El que m'agradaria molt per acabar aquest curs 2019-2020...
 És que m'envieu una imatge o un video del repte que més us hagi agradat i serà penjat al BLOC la pròxima setmana!

T'hi animes? Endavant!

US DONO LES GRÀCIES PER PARTICIPAR EN LES PROPOSTES CADA SETMANA DE FORMA INDIVIDUAL O AMB TOTA LA FAMÍLIA! 
NO HA SIGUT FÀCIL, PERÒ HO HEM ACONSEGUIT... 
SEGUIU AIXÍ I RECORDEU TENIR UN ESTIL DE VIDA SALUDABLES SEMPRE!






"NO HI HA RES MILLOR QUE LA SENSACIÓ QUE TENS DESPRÉS DE FER EXERCICI".

Recorda enviar el video o fotografia del repte que més t`hagi agradat al següent correu: 

astrideducaciofisica@gmail.com

ENS VEIEM AVIAT AMB MÉS GANES DE SEGUIR FENT EDUCACIÓ FÍSICA GAUDINT DE LA PRÀCTICA ESPORTIVA!

BON ESTIU PER TOTHOM!

Comentaris